Do głównej treści

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ POPRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ DOSTĘPNĄ POD ADRESEM https://woolworth.pi-asp.de/

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2025

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Strony internetowej, udostępnionej przez Woolworth Polska Sp. z o.o., dalej zwana „Woolworth Polska”, „Usługodawca”.

§1 DEFINICJE

Terminy użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  • Usługodawca, Przedsiębiorstwo,Administrator– Woolworth Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. 11 listopada 11, 40-387 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000
     
  • Użytkownik lub Usługobiorca– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Strony internetowej na zasadach określonych w Regulaminie.
     
  • Regulamin– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Stronę internetową.
     
  • Strona internetowa– serwis internetowy prowadzony przez Woolworth Polska, dostępny pod adresem: woolworth.pi-asp.de, umożliwia składanie aplikacji na wolne stanowiska pracy. Przesłanie formularza aplikacyjnego wiąże się z założeniem konta kandydata, które pozwala na udział w procesie rekrutacyjnym.
     
  • Polityka prywatności– informacje udostępnione przez Usługodawcę, w przypadku przetwarzania danych osobowych Użytkownika w ramach Strony internetowej.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Strona internetowa jest przeznaczona dla osób zainteresowanych pracą w Woolworth Polska. Umożliwia przeglądanie ofert pracy, składanie aplikacji na wolne stanowiska pracy oraz - wraz z przesłaniem formularza aplikacyjnego - zakładanie konta kandydata, które służy do monitorowania przebiegu procesu rekrutacji.

2. Usługodawca udostępnia nieodpłatnie Użytkownikowi Regulamin, na Stronie internetowej, a także - na żądanie Użytkownika - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.

3. Wszelkie prawa do Strony internetowej, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jej nazwy, Strony internetowej, a także do wzorów, formularzy, logotypów, tekstów, grafik, układu i kompozycji elementów (tzw. layout), znaków towarowych, fotografii, materiałów audio-video należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z niniejszym Regulaminem.

4. Strona internetowa jest udostępniana przez Usługodawcę za pośrednictwem sieci Internet jako zasób systemu teleinformatycznego służący do składania aplikacji na wolne stanowiska pracy w Woolworth Polska.

5. Strona internetowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem możliwości czasowych przerw technicznych w funkcjonowaniu, wyznaczanych w miarę potrzeb przez Usługodawcę.

§3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Za pośrednictwem Strony internetowej Usługodawca umożliwia składanie aplikacji na wybrane stanowiska pracy, zakładanie konta kandydata w momencie przesłania formularza aplikacyjnego oraz monitorowanie przebiegu rekrutacji oraz zatrudnienia.

§4 NIEZBĘDNE WYMAGANIA TECHNICZNE DO WSPÓŁPRACY ZE STRONĄ INTERNETOWĄ

Dla prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej potrzebne jest:

a) urządzenie z dostępem do Internetu np. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne;

b) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;

c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej - w przypadku korzystania z formularzy rekrutacyjnych oraz w momencie składania aplikacji;

d) włączenie w przeglądarce internetowej obsługi JavaScript oraz zaakceptowanie plików cookie, jeżeli są one wymagane do działania Strony internetowej.

§5 WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulaminem Strony internetowej oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Strony internetowej w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, z poszanowaniem praw osób trzecich oraz zasadami współżycia społecznego.

2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana w każdym czasie przez każdą ze stron bez konieczności podawania przyczyny, z zastrzeżeniem praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy oraz postanowień dotyczących wypowiedzenia, które mogą być określone w Regulaminie dla poszczególnych rodzajów usług.

3. Użytkownik może rozwiązać umowę, rezygnując z korzystania z usług elektronicznych oferowanych przez Stronę internetową, poprzez zaprzestanie korzystania ze Strony internetowej.

4. Usługodawca ma prawo do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, w przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z odpowiednim terminem naprawczym. W sytuacjach szczególnych, określonych przepisami prawa lub Regulaminem, Usługodawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.

§6 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

1. Korzystanie ze Strony internetowej oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie internetowej lub wykonanie czynności przy wykorzystaniu funkcjonalności Strony internetowej.

2. Korzystanie ze Strony internetowej może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

3. Korzystanie przez Użytkownika ze Strony internetowej jest nieodpłatne.

4. Użytkownik korzystając ze Strony internetowej nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę lub mechanizm jej działania.

5. Użytkownik jest zobowiązany do powstrzymywania się od:

a) korzystania ze Strony internetowej w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności podejmowania działań, które mogą spowodować przeciążenie systemów teleinformatycznych;

b) podejmowania działań mających na celu testowanie możliwości przełamania lub ominięcia zabezpieczeń systemów teleinformatycznych Usługodawcy, a także jakichkolwiek innych działań, które prowadzą do uzyskania nieuprawnionego dostępu do całości lub części systemów teleinformatycznych Usługodawcy;

c) korzystania ze Strony internetowej w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Usługodawcy, w tym w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami lub uzasadnionymi interesami Usługodawcy.

6. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie Strony internetowej, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Strony internetowej w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności takiej, która naruszałaby interes Usługodawcy.

7. Zakazane jest umieszczanie na Stronie internetowej załączników lub odnośników do stron trzecich, które mogą zawierać oprogramowanie szkodliwe, w tym: wirusy, trojany czy inne złośliwe kody, mogące zagrozić bezpieczeństwu danych lub infrastruktury teleinformatycznej. Wszystkie materiały dodawane na Stronie internetowej powinny być wcześniej sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa, aby zapewnić ochronę zarówno sieci Usługodawcy oraz Użytkownika, w tym danych wszystkich Użytkowników.

8. Usługodawca oświadcza, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zainfekowaniem systemu teleinformatycznego - dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, np. systemy antywirusowe, zapory systemowe, które powinny być regularnie aktualizowane.

9. Usługodawca zobowiązuje się do informowania o wszelkich zmianach dotyczących Użytkownika - drogą elektroniczną poczty e-mail, w tym o zakończeniu współpracy, w przypadku wystąpienia takich okoliczności.

10. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Strony internetowej w przypadku:

a) naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu;

b) gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Użytkownika zabezpieczeń Strony internetowej lub innymi działaniami hackerskimi;

c) odmowy przez Użytkownika zaakceptowania jednostronnych zmian w Regulaminie.

§7 ZŁOŻENIE REKLAMACJI

1. Reklamacje składane w związku z korzystaniem przez Użytkowników ze Strony internetowej należy kierować na adres elektroniczny poczty e-mail: hr@woolworth.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy. W reklamacji należy opisać napotkany problem oraz żądania z tym związane, a także dane kontaktowe Użytkownika. Odpowiedź zostanie przekazana w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.

2. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu, w szczególności przepisom Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§8 ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

1. Strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych podmiotów trzecich, uznanych za interesujące dla Użytkownika. Poprzez link do tych stron internetowych Użytkownik opuszcza Stronę internetową Usługodawcy z własnej woli i bez przymusu.

2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści innych Stron internetowych, do których Użytkownik może uzyskać dostęp za pośrednictwem Strony internetowej https://woolworth.pi-asp.de/. Gdy odwiedzający uzyskuje dostęp do zewnętrznej Strony internetowej, przed rozpoczęciem korzystania z tych Stron Użytkownik powinien zapoznać się z ich warunkami korzystania - Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną. Link do zewnętrznej Strony internetowej nie oznacza, że Usługodawca popiera lub przyjmuje jakąkolwiek odpowiedzialność za treść lub korzystanie z takiej Strony internetowej.

3. Pobieranie, wyświetlanie, korzystanie i drukowanie informacji z tej Strony internetowej jest dozwolone wyłącznie do użytku osobistego. W każdym przypadku jakiekolwiek korzystanie z zawartości w celach innych niż użytek osobisty, w szczególności komercyjnych, nie jest dozwolone bez wcześniejszej pisemnej zgody Administratora.

4. Obowiązkowe jest umieszczanie i powielanie wszelkich oznaczeń dotyczących własności intelektualnej w materiałach pobranych ze Strony internetowej. O ile nie określono inaczej, wszelkie materiały zawarte na Stronie internetowej muszą być chronione prawem autorskim i mogą być wykorzystane wyłącznie zgodnie z niniejszym Regulaminem lub z tym, co jest określone w treści Strony internetowej. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za niezgodne z Regulaminem korzystanie z materiałów zawartych na Stronie internetowej.

5. Dzielenie części lub sekcji Strony internetowej i/lub umieszczanie ich na innych stronach internetowych podmiotów trzecich spoza Przedsiębiorstwa jest zabronione.

6. Użytkownik nie ma prawa do przekraczającego użytek osobisty korzystania z zawartych na Stronie internetowej materiałów Przedsiębiorstwa ani w odniesieniu do marek, patentów, technologii lub jakichkolwiek innych praw własności intelektualnej Spółki.

7. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za udostępniane na Stronie internetowej lub za jej pośrednictwem materiały i wszelkie inne treści. Użytkownik zobowiązuje się nie przesyłać treści naruszających przepisy prawa, nieprawdziwych, obraźliwych, wulgarnych, nawołujących do nienawiści, jak również treści, których publikacja mogłaby prowadzić do naruszenia prawa lub dóbr osobistych osób trzecich. Użytkownik powstrzyma się również od udostępniania treści, wobec których nie przysługuje mu prawo do ich udostępniania (np. objętych prawami autorskimi osób trzecich) oraz co do których jest zobowiązany do zachowania poufności.

8. Z wyjątkiem informacji, o których mowa w Polityce prywatności, pełna komunikacja lub materiały wysyłane na Stronie internetowej przez odwiedzających: pocztą elektroniczną lub w jakikolwiek inny sposób, w tym dane, pytania, komentarze, sugestie i tym podobne będą traktowane jako informacje niepoufne i niechronione, chyba że wskazano inaczej. Wszystkie materiały przesyłane lub umieszczane na Stronie internetowej stają się dostępne dla Przedsiębiorstwa z najszerszymi uprawnieniami do korzystania z nich, w tym na przykład: powielania, przekazywania, publikacji i wysyłania. Przedsiębiorstwo może również swobodnie wykorzystywać wszelkie pomysły, koncepcje, know-how lub techniki zawarte w komunikatach otrzymywanych przez Stronę internetową w jakimkolwiek celu, w tym na przykład: rozwoju, produkcji i wprowadzania do obrotu Produktów opartych na takich informacjach

9. Jeżeli Przedsiębiorstwo wykryje naruszenie niniejszych warunków korzystania ze Strony internetowej, zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich działań naprawczych, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym wykluczenia Użytkownika z dostępu do Strony internetowej i jej usług oraz usunięcia wszelkich materiałów wprowadzonych na Stronie internetowej przez tego Użytkownika.

10. Użytkownik zobowiązuje się do zwolnienia z odpowiedzialności Przedsiębiorstwo w związku z potencjalnymi wszelkimi skargami, szkodami, odpowiedzialnością, postępowaniami sądowymi i wszelkimi innymi szkodliwymi konsekwencjami wynikającymi z: niewłaściwego korzystania przez tego Użytkownika ze Strony internetowej. Powyższe odnosi się w szczególności do wszelkich działań Użytkownika związanych z naruszeniem praw autorskich, marek, patentów, ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, nieuczciwej konkurencji i zniesławienia.

11. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Administratora za szkodę rzeczywistą wyrządzoną Użytkownikowi oraz utracone przez Użytkownika korzyści zostaje ograniczona w następujący sposób:

a) Administrator odpowiada jedynie w sytuacji stwierdzenia winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa;

b) całkowita odpowiedzialność Administratora względem Użytkownika jest ograniczona do kwoty 1 000 zł.

§9 DANE OSOBOWE ORAZ PLIKI COOKIE

Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

§10 ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM Z USŁUGI ŚWIADCZONEJ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z różnymi zagrożeniami, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo danych oraz prywatność Użytkowników. Do najczęstszych zagrożeń należą:

a) Ataki phishingowe - próby wyłudzenia poufnych informacji, takich jak hasła czy dane osobowe, poprzez podszywanie się pod zaufane instytucje lub osoby.

b) Malware - złośliwe oprogramowanie, które może zostać zainstalowane na urządzeniu Użytkownika bez jego wiedzy i wykorzystywać je do nieuprawnionych działań.

c) Ataki typu man-in-the-middle - przechwytywanie i modyfikowanie komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a Strona internetową przez nieuprawnione osoby.

d) Nieautoryzowany dostęp - próby uzyskania dostępu do danych Użytkownika przez osoby nieuprawnione poprzez łamanie haseł lub inne techniki.

e) Luki w oprogramowaniu - wykorzystanie błędów lub niedoskonałości w oprogramowaniu Strony internetowej lub urządzenia Użytkownika do przeprowadzenia ataku.

2. Usługodawca dokłada należytych starań, aby zminimalizować ryzyka związane z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym ryzyka dotyczące spamu, szkodliwego oprogramowania lub prób phishingu. W tym celu Przedsiębiorstwo podejmuje środki zmierzające do zabezpieczenia serwerów, połączeń i Strony internetowej, niemniej jednak całkowite wyeliminowanie niebezpieczeństwa nie jest możliwe. Zachęcamy Użytkowników do zachowania czujności i stosowania dobrych dostępnych praktyk podczas korzystania z usług internetowych, aby zminimalizować ryzyko napotkania na zagrożenia, takie jak:

a) nieotwieranie podejrzanych linków lub załączników otrzymanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, które mogą pochodzić od nieznanych nadawców;

b) używanie silnych, unikalnych haseł dla różnych stron internetowych oraz regularne ich aktualizowanie;

c) instalowanie i aktualizowanie oprogramowania antywirusowego oraz firewall-a na urządzeniach, z których korzysta się z Internetu oraz Strony internetowej;

d) weryfikowanie autentyczności Stron internetowych przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych.

3. Przedsiębiorstwo zobowiązuje się do informowania Użytkowników o znanych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez ogłoszenia lub aktualizacje w Regulaminie.

4. Jeżeli Użytkownik napotka jakiekolwiek podejrzane działania lub problemy z bezpieczeństwem teleinformatycznym podczas korzystania ze Strony internetowej, prosimy o niezwłoczny kontakt z Usługodawcą, celem podjęcia odpowiednich kroków w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich Użytkowników.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w całości lub w części informacji zawartych na Stronie internetowej w dowolnym czasie.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu na drodze okresowych aktualizacji. Aktualna wersja Regulaminu będzie dostępna dla Użytkowników na Stronie internetowej - dalsze korzystanie ze Strony internetowej (po akceptacji zmienionej wersji Regulaminu) jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu w zmienionym brzmieniu.

3. Wszystkie zgłoszenia wygenerowane przez Stronę internetową na dzień przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zgłoszenia przez Użytkownika.

4. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne, nieważność lub bezskuteczność tego postanowienia nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. Usługodawca dołoży starań, aby nieważne lub nieskuteczne postanowienie zastąpić nowym, niewadliwym prawnie postanowieniem.

5. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.

6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

8. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na Stronie internetowej.


POLITYKA PRYWATNOŚCI

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2025

Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich ze Strony internetowej dostępnej pod adresem elektronicznym: woolworth.pi-asp.de (zwana dalej: „Stroną”, „Stroną internetową” lub „Serwisem”).

1. Dane Administratora

Administratorem danych jest: Woolworth Polska Sp. z o.o. (zwana dalej: „Woolworth Polska”, „Administrator”) z siedzibą przy ul. 11 listopada 11, 40-387 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000985561, posiadająca: NIP: 9542843716, REGON: 522735476.

2. Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (dalej zwany: „IOD”). We wszystkich sprawach (związanych z zasadami przetwarzania danych osobowych) określonych w niniejszej Polityce, Użytkownik może kontaktować się z IOD, wysyłając wiadomość na adres elektroniczny poczty e-mail: rodo@woolworth.pl lub listowanie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.

3. Cel, podstawa prawna oraz okres przetwarzania danych

Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, rzetelnie i w sposób uczciwy oraz przejrzysty dla celów określonych poniżej oraz zgodnie z następującą podstawą prawną (podstawa prawna przetwarzania danych).

Cel przetwarzania danych osobowych Podstawa prawna przetwarzania danych Okres, przez który dane będą przetwarzane
Rozpatrzenie zgłoszenia rekrutacyjnego przesłanego za pośrednictwem formularza aplikacyjnego oraz prowadzenie procesu rekrutacji. art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, na żądanie osoby, której dane dotyczą (udział w procesie rekrutacyjnym); art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w zakresie wynikającym z obowiązków prawnych nałożonych na Administratora (przechowywanie dokumentacji rekrutacyjnej zgodnie z przepisami prawa pracy, jeżeli dotyczy); art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych Dane będą przetwarzane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego, a po jego zakończeniu - przez maksymalnie 6 miesięcy. Po tym czasie dane są usuwane, chyba że przepisy prawa przewidują dłuższy obowiązek ich przechowywania. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach - przez okres maksymalnie 6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego lub do momentu wycofania zgody.
Utworzenie i obsługa konta Użytkownika na Stronie internetowej, które powstaje w wyniku przesłania formularza aplikacyjnego, w celu umożliwienia udziału w procesie rekrutacyjnym. art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do realizacji usługi polegającej na prowadzeniu konta Użytkownika na Stronie internetowej i zapewnienia dostępu do funkcjonalności rekrutacyjnych; art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu ciągłości i bezpieczeństwa procesu rekrutacyjnego. Dane będą przechowywane maksymalnie przez 6 miesięcy od utworzenia konta, po czym konto oraz powiązane z nim dane są usuwane, chyba że przepisy prawa przewidują dłuższy okres przechowywania określonych danych.
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, które może podnosić Administrator lub które mogą być podnoszone wobec niego. art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora związany z ochroną praw i obroną przed roszczeniem. Do momentu przedawnienia roszczeń - okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego: podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata.
Utrzymanie identyfikatora sesji Użytkownika w trakcie korzystania ze Strony internetowej w celu zapewnienia prawidłowego działania aplikacji (np. obsługi przesyłania formularzy, logowania). art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną. Do czasu zakończenia sesji przeglądarki (pliki cookie sesyjne).

4. Dobrowolność udostępnienia danych osobowych

Podanie danych osobowych w ramach formularza aplikacyjnego (co wiąże się z założeniem konta w Serwisie rekrutacyjnym) jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym. Brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia przesłanie formularza, założenie konta oraz korzystanie z funkcji związanych z rekrutacją.

5. Udostępnienie danych osobowych

1) Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom powiązanym z Administratorem, świadczącym usługi na jego rzecz oraz współpracującym z nim w zakresie realizacji procesu rekrutacyjnego, w szczególności:

a) pracownikom odpowiedzialnym za obsługę procesu rekrutacji;

b) podmiotom świadczącym usługi hostingowe i ICT, w tym zajmującym się utrzymaniem Serwisu;

c) Woolworth GmbH - podmiot należący do Grupy Woolworth, pełniący rolę spółki kontrolującej oraz współadministratora danych osobowych.

2) W przypadku wystąpienia obowiązku wynikającego z przepisów prawa Administrator może być zobowiązany do przekazania danych osobowych kandydatów właściwym organom publicznym (np. jednostkom organizacyjnym prokuratury, sądom, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

3) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Osobom, których dane dotyczą przysługują prawa:

a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych;

b) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

d) żądania przeniesienia danych osobowych;

e) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - w przypadku stwierdzenia, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.

7. Profilowanie

Dane nie będą podlegały procesom zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania. 

8. Pliki cookie (ciasteczka)

Podczas przeglądania Strony internetowej wykorzystywany jest plik cookie JSESSIONID, który jest informacją tekstową zapisywaną w urządzeniu końcowym Użytkownika. Jego stosowanie ma na celu prawidłowe działanie Serwisu i jest niezbędne do korzystania z funkcjonalności Strony internetowej, w szczególności do utrzymania identyfikatora sesji Użytkownika w trakcie korzystania ze Strony, co umożliwia m.in. obsługę przesyłania formularzy, logowanie. 

Stosowany przez Stronę internetową plik cookie JSESSIONID jest bezpieczny dla urządzeń Użytkownika. W szczególności nie powoduje on przeniknięcia do urządzenia Użytkownika wirusów, niechcianego ani złośliwego oprogramowania. Mechanizm pliku cookie nie umożliwia pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani informacji poufnych z urządzenia. 

Plik cookie JSESSIONID jest plikiem sesyjnym - przechowywany jest na urządzeniu Użytkownika i pozostaje tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Po tym czasie zapisane informacje są trwale usuwane z pamięci urządzenia. 

Za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub konfiguracji usługi Użytkownik może w każdym czasie samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do urządzeń. Możliwe jest m.in. zablokowanie automatycznej obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki bądź włączenie powiadomień o ich każdorazowym zamieszczeniu. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach zarządzania cookies znajdują się w ustawieniach stosowanego oprogramowania (przeglądarki internetowej). 

Poniżej zamieszczono linki do dokumentów pomocniczych dotyczących zarządzania i usuwania plików cookie w najpopularniejszych przeglądarkach: 

1) Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050

2) Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac

3) Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/clear-cookies-and-site-data-firefox?redrectslug=delete-cookies-remove-info-websites-stored&redirectlocale=en-US

4) Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/topic/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer-bca9446f-d873-78de-77ba-d42645fa52fc

Należy jednak pamiętać, że wyłączenie lub ograniczenie stosowania plików cookie niezbędnych do prawidłowego działania Strony internetowej, takich jak JSESSIONID, może spowodować, że niektóre funkcje (w tym proces rekrutacyjny) nie będą działały prawidłowo lub korzystanie ze Strony będzie niemożliwe. 

9. Linki

Strona internetowa może zawierać linki do stron internetowych podmiotów trzecich.

Administrator nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz informacje udostępniane na tych stronach, ich kompletność czy dokładność. Dotyczy to zarówno samych treści, jak i produktów oraz usług, które mogą być oferowane za pośrednictwem stron internetowych podmiotów trzecich. Administrator nie odpowiada również za sposób przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez te strony. Niniejsza Polityka prywatności odnosi się wyłącznie do Strony internetowej Administratora.

Strona internetowa korzysta z bezpiecznych połączeń HTTPS/SSL, co zapewnia ochronę danych przesyłanych pomiędzy Użytkownikami a serwerem. Zastosowanie szyfrowania uniemożliwia osobom trzecim przechwycenie lub modyfikację danych w trakcie ich transmisji.

10. Zmiany polityki

Administrator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszej Polityki, w szczególności w razie konieczności dostosowania jej do nowych rozwiązań technicznych, zmian przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i prywatności, a także innych istotnych okoliczności wpływających na treść przekazywanych Użytkownikowi informacji o przetwarzaniu danych.

W przypadku zmiany obowiązującej Polityki, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu, które będą obowiązywały w ciągu 14 dni od dnia ich opublikowania na Stronie internetowej.

Osoby, których dane są przetwarzane zgodnie z niniejszą Polityką zostaną powiadomione o jej zmianach poprzez stosowny komunikat ogłoszony na Stronie internetowej.

11. Postanowienia końcowe

1. Polityka wchodzi w życie z dniem jej opublikowania na Stronie internetowej.

2. W sprawach nieuregulowanych Polityką mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

3. Polityka jest integralną częścią Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną, dostępnego na Stronie internetowej. 

  • Instagramie
  • Facebooku
Zurück zum Seitenanfang